zaterdag 30 mei 2009

Crafty Creations Challenge #17


Dit heb ik gemaakt n.a.v. de tip van Saskia . Er bleek een challenge te zijn op CraftyCreationsChallenges waarbij je vlinders in je kaart of iets dergelijks moet verwerken. Ik had al sinds de voorjaarsvakantie een canvas liggen en omdat ik daar nog steeds iets van wilde maken heb ik dit bedacht i.p.v. een kaart. De binnenkant van de canvas heb ik gebruikt. Dit had ik al eens eerder gezien in een tijdschrift en Dora had onlangs ook zoiets leuks gemaakt.
Vond het lastiger dan ik dacht, maar dit heb ik gebrouwen. Leuk om te doen trouwens!

This I made for a challenge at CraftyCreationsChallenges. You had to use butterflies in your card or project. I love butterflies so I made this canvas and used the inside of it.

21 opmerkingen:

*Ellen* zei

whow dit is echt een super mooi lijstje zo en de kleuren zijn ook helemaal toppie

Eveline zei

Heel mooi.
Eveline.

Ilonka zei

Whow dit is geweldig zo mooi!!
Ik neem me petje voor je af.

Groetjes Ilonka

Saskia zei

Martha,

Dit is zoooo prachtig!!!! De vlinders, de kant, de bloempjes,... alles!! Ongelooflijk mooi!!

En wat fijn dat je meedoet aan de Crafty Creations Challenge!! Dank je!!

Veel succes, lieve groetjes,
Saskia :)

Anoniem zei

This is stunning Martha!! Gorgeous butterfly and love the framed setting! Thanks for joining us at Crafty Creations Challenges!
smiles,Deena

Riet zei

Wowww Martha.
Je kan ook alles meis..... Wat heb je dit schitterend gemaakt.....prachtig dat kant en je vlinder....
SCHITTEREND....

Fijne dagen..
Liefs Riet...

Amarins zei

Super super super mooi!
Heb je al zin in volgende week zaterdag?
Groetjes,
Amarins

Sandra zei

Super mooi martha!!

liszha zei

Wow! Moohooi! En wat een goed idee om het lijstje om te draaien. Ik vind het heel erg mooi geworden.
Ik zou "jouw stijl" er wel degelijk in herkennen.

debby4000 zei

WOW this is so beautiful.
luv
Debby

Sandra Korten zei

Romantisch canvas, Martha!!
Hij is prachtig!
groetjes,
Sandra :-)

Ellen zei

Wow, Martha, dit is echt prachtig! Wat heb je dat knap gedaan met dat kant.

Groetjes ellen

Oma zei

I love this! Very elegant!

Trudy zei

Wat is dat PRACHTIG Martha.
Groetjes van Trudy

~amy~ zei

good grief martha...this is gorgeous...lovely, lovely work!!!

Monie zei

Jeetje wat is dit mooi Martha. Erg leuk met het kant . Een romantisch sfeertje en daar hou ik zo van!

InkyAndScrappy zei

wow! Lovely!! Thanks for playing with CCC this week.

Karen zei

What a beautiful frame!! And that butterfly is absolutely Stunning! :>

Peet zei

Wauw, helemaal super, Martha!! Die vlinder zoo ontzetten mooi!

Anoniem zei

Your works is really beautiful!

Dora zei

Een beauty van een canvas, hier zou ik uren naar kunnen kijken, chapeau! Echt complimenten helemaal top!!

Fijn weekend en groetjes Dora