vrijdag 27 augustus 2010

Weer eens even een blogbericht....


Hallo allemaal,
Dat is lang geleden dat ik iets op mijn blog heb geplaatst! Ben ook al een hele tijd niet aan het knutselen geweest en zelfs een rondje bloggen bleef erbij. Sorry daarvoor!!
Mijn moeder is ernstig ziek geweest en krijgt nu haar nabehandeling, wat best wel zwaar is. Het gaat gelukkig goed met haar. Maar daardoor was ik was niet echt in de stemming om maar iets te doen.
Met Folkert gaat het uitstekend en heeft meer energie dan ooit tevoren. Ik kan hem nauwelijks bijhouden.
We zijn nog wel op vakantie gegaan, maar moesten eerst even afwachten hoe het met mijn moeder ging. Toch nog heerlijk 2,5 week naar Frankrijk geweest aan de Westkust.
De eerste foto was de laatste dag van de vakantie, we wilden nog even afscheid nemen van het strand, maar het was koud en het regende behoorlijk. De foto daaronder is van onze zoons. Max links en Dennis rechts. Dit was tijdens een etentje in Mimizan Plage. Nu ben ik alweer 2 weken aan het werk en regent het hier al een poos. Misschien vanmiddag even knutselen? Heb mijn knutselkast opgeruimd en het begint wel weer te kriebelen. Dus hopelijk tot snel.
Fijn weekend en groetjes,
Martha



16 opmerkingen:

Inge zei

Wat fijn om weer even iets van je te horen! Je hebt een zware tijd achter de rug zeg... Ik hoop dat je snel weer iets moois op de blog plaatst, maar als dat niet lukt snap ik dat helemaal :)

Trudy zei

IK kan begrijpen dat je hoofd niet naar knutselen stond. maar gelukkig Martha dat het allemaal weer wat beter gaat.
Groetjes Trudy

marielle zei

Fijn dat het allemaal weer beter gaat bij jullie, hoop snel weer van die mooie creaties van jou te bewonderen.
groetjes en een fijn weekend
marielle

Sandra1968 zei

Leuk om weer een blogbericht van jou te lezen en nog bedankt voor jouw lieve berichtje.
En wat goed dat het met Folkert zo goed gaat :-). Heerlijk zeg.
En jammer dat je moeder zo ziek is geweest. Ik hoop dat ze weer goed zal herstellen.
Ook mijn moeder is ziek en heeft al behoorlijk wat behandelingen gehad en heeft nog een aantal kuren voor de boeg. Maar we hopen gewoon op een positieve afloop. Maar inderdaad, net als jij heb ik door dit alles veel minder zin/belangstelling om zo actief overal op te reageren.
Hou je haaks en ik kijk uit naar je scrapsels.
Liefs, Sandra

Hanny zei

Fijn Martha dat het bij jullie weer een beetje beter gaat.
Ik had je al gemist.Maar ik snap dat je hooft er niet naar stond.

Groetjes Hanny.

Riet zei

Fijn wat te horen van je Martha,ik dacht al er zal toch niks met haar man zijn.
Hoop dat het de goede kant met je moeder gaat en blijf.
Dus heerlijk even op vacantie geweest,me dochter zit nu in Frankrijk,alleen maar regen met 2 kleine kinderen,jammer hoor,
Meis het allerbeste met alles.

Liefs Riet.

Hetty zei

Wat fijn dat het weer wat beter gaat bij jullie en ik snap dat je hoofd niet naar scrappen en
bloggen stond. We zien je wel weer verschijnen

gr hetty

Dora zei

Wat fijn om iets van je te vernemen..en zo blij dat het allemaal goed gaat...neem lekker de tijd de hobby steekt ineens weer op, en dan zien we je weer vaak verschijnen..ik kijk erna uit!

Marian zei

hé,gelukkig,je bent er weer,we misten je hier al..Begrijpelijk dat je hoofd niet naar bloggen en scrappen stond.
Wat een leuke foto van je mannen,en wat lijkt je jongste zoon toch op jou.
Nu maar hopen dat je moeder ook snel weer helemaal beter word..
....en zelf weer lekker gaan scrappen meis..

groetjes,Marian

liszha zei

Ik hoop dat het snel weer beter gaat met je moeder en wat ziet het er hier gezllig uit.
Leuke foto van de jongens, alweer een stukje ouder dan op de foto in je rechterkolom.
Liefs Lisette

Amanda zei

Hoi Martha, vroeg me al af waar je gebleven was, wat vervelend dat je moeder ziek is, beterschap en sterkte meid.

liefs Amanda

Loes Oorschot zei

Martha wat fijn dat het nu allemaal weer wat beter gaat. Heerlik om toch nog op vakantie te zijn geweest. Ik hoop dat je tot rust bent gekomen en snel weer wat moois maakt en laat zien. Maar het belangrijkste is dat het goedgaat met je man en je moeder!

Groetjes, Loes

Wilma zei

Fijn om weer iets van je te horen! Ik miste je creaties al en heb zelfs een paar keer gecontroleerd of ik jouw blog nog wel volgde! Ik wens je geluk en gezondheid toe, en ook voor degenen die je dierbaar zijn!

Marjanne zei

Nou zeg jij krijgt ook aardig wat voor je kiezen. Fijn te lezen dat het met Folkert weer zo goed gaat. En sterkte met je moeder!

scrapdictive zei

Ik vroeg me al af waar je was gebleven, maar je bericht verklaart een hoop.
Leuk dat je weer terug bent en heel veel sterkte met je moeder.

Dikke kus,
Jolanda xxx

Татьяна-Пятница zei

Ach Martha, deine Familie ist so stark und du bist ganz gut beschutzt von deinen Männer. Toll.