maandag 12 augustus 2013

Make and Take....


Hier alweer een berichtje van mij, ditmaal met een nieuwtje!

Misschien kennen jullie het leuke blog de Nederlandse Swappers al? 
Deze wordt beheerd door Sandra, Lisette en Marjanne
Zij zijn uitgenodigd voor de Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen in Zwolle op 29, 30 en 31 augustus a.s. en krijgen daar een stand, hoe leuk is dat! 
Het was een hele verrassing voor de dames en ook een kroon op het werk. 
Want wat een werk is het om iedere keer weer iets te verzinnen en alles in goede banen te leiden. 
Dankzij deze dames mag ik voor hun een "make and take" doen tijdens deze dagen. 
Een hele eer dat ze mij daarvoor vroegen. 
En al hoe spannend ik het ook vind, ik heb er erg veel zin in.

Dus als jullie ook van plan zijn om naar deze super leuke beurs te gaan, kom dan de stand van de Nederlandse Swappers bezoeken. 
Het wordt erg gezellig en er is van alles te doen. Check ook hun blog voor meer informatie.
En mocht je zin hebben om mee te doen aan "mijn" make and take (tegen een kleine vergoeding van 2 euro) dan wil ik met jullie een mini boekje gaan maken. Zie foto's hieronder.
Natuurlijk kan het gemaakt worden in andere kleuren en stempels. Maar het idee blijft hetzelfde. 
Misschien tot dan!! 








15 opmerkingen:

Jolanda Cuper zei

Wow wat leuk Martha!
Ik kom zeker langs en doe graag met jou prachtige make en takes mee!
groetjes Jolanda.

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat leuk dat je gevraagd bent. Je hebt mooie boekjes gemaakt. Succes met je make en take.
Groetjes Miranda

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Super leuk Martha!! Helaas ben ik er niet in Zwolle om even te komen kijken.. Veel succes!!
Groetjes, Yvonne

Eveline zei

Super leuk Martha! Als ik naar Zwolle zou komen zou ik zeker mee gedaan hebben aan jouw Make and Take!
Eveline.

Sandra1968 zei

Wat superleuk Martha!

Ilonka zei

Whow wat een beeldschone Make en Take.

XXX Ilonka

Wendy zei

wat super leuk.
Alvast heel veel plezier gewenst.
Je boekje ziet er prachtig uit.

Groetjes Wendy

liszha zei

En wij zijn hartstikke blij met jou!!! En je mooie miniboekjes.
x

Maia zei

Wat leuk Martha dat je een make en take gaat doen op de beurs! Super leuk boekje!
Volgens mij hadden ze geen betere keus kunnen maken hoor!
Ik las het op het blog van Marjanne.
Veel succes het gaat je fantastisch lukken!
Lieve groet Maia

Loes Oorschot zei

Dat is zeker leuk zeg! En prachtig vind ik dit boekje, heel veel plezier!

Liefs, Loes

Loes Oorschot zei

deze boekjes, bedoel ik...

Nathaly zei

Hi Martha, leuk weer eens van je te horen. Is een tijd geleden, zeg. Ik ben weer op je blog gaan kijken en dacht: jeetje, wat maakt ze toch mooie dingen. Idd leuk dat je gevraagd bent een make & take te maken. Terecht! Veel plezier en hopelijk tot gauw! Nathaly

Pia zei

wauw so wonderful album
hugs Pia

anncreatief zei

Wat een prachtige boekjes heb je gemaakt zeg. Super mooi.
Liefs anneke

San Kado zei

Het was een onwijs leuke make en take... En Goed gedaan Martha... Je hebt veel mensen een leuke make en take bezorgd!!