donderdag 27 maart 2014

Terug van weggeweest...




Hallo allemaal,

De titel zegt het al....terug van weggeweest.... Wat heb ik al lang niet wat op mijn blog gezet.
Maar dat wil niet zeggen dat ik stil heb gezeten!
Ik heb het druk met allemaal leuke opdrachten.
Pas geleden heb ik bovenstaand kastje (van Let's get bizzee) mogen maken in opdracht van Craftemotions. Geweldig, want dat is helemaal mijn ding!
Het papier en de houten embellishments (behalve de kom met lepel) die ik heb gebruikt zijn van de Fifties Kitchen lijn. Het is mooi fris lentepapier en heel fijn om mee te werken :-)
Binnenkort komt er vast meer op mijn blog, want ik heb weer mooie nieuwe spullen klaar liggen.
Nu alleen nog wat meer uren in de week!

Fijn weekend alvast en groetjes,
Martha

11 opmerkingen:

Maia zei

Omdat ik je ook op fb volg zie ik al soms wat eerder berichten en daar kost reageren wat minder tijd.Toch vind ik nog steeds een blog gezelliger hoor dus ik kom wat meer foto's bekijken.
Zeker een mooie frisse papierwinkel!
Wat een leuke dingen heb je er ook weer in gemaakt!
Echt weer een super creatie!
Alvast een fijn weekend en geniet van het mooie weer.
Lieve groet Maia

liszha zei

Wat een schat van een kastje. Super!!!

Miranda Slagboom-de Groot zei

Hartstikke mooi.
Groetjes Miranda

marja kenter zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
marja kenter zei

Ik heb ook nog met studie je filmpje over het canvas (24 september '13) bekeken. Naar zoiets was ik nog op zoek en ga het nu zeker proberen.
IK hoop dat het me lukt.
Groetjes Marja

Muuske zei

Leuk dat er weer wat op je blog staat.En je komt meteen weer met een prachtige creatie.Vind het een heel mooi kastje.groetjes Margo.

Daphne zei

Ik had je al een beetje gemist hoor!

Wat een leuk kastje heb je gemaakt, hele mooie kleurtjes en alles past zo mooi bij elkaar.
Leuk, zulke opdrachten.
Fijn weekend, groetjes, Daphne

Unknown zei

Geweldig kastje Martha! Wat enig gemaakt met al die leuke kleine spulletjes erin, het ziet er heel erg gezellig uit allemaal! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl

Trudy zei

Prachtig Martha!!
Groetjes Trudy

Martha zei

Hoi hoi Martha,
wat een prachtige creatie heb je gemaakt!
Fijn dat je weer terug bent in Blogland, ik kijk nu al uit naar je creatie..
groetjes van Daatje

Pia zei

wow so beautiful
hugs Pia