woensdag 7 januari 2015

Gelukkig nieuwjaar!

Hallo allemaal,

Ten eerste wil ik iedereen een heel gelukkig en creatief 2015 wensen! 

De tijd vliegt en ik zag dat het alweer even geleden is dat ik iets geplaatst heb op mijn blog. Facebook neemt het een beetje over. Wel jammer eigenlijk.
Tijdens de Kerstvakantie heb ik eindelijk eens de tijd genomen om iets voor mezelf te maken. 
En dat is een mini configuration book geworden van Tim Holtz. 
Ik weet het, ik heb zoiets vaker gemaakt, maar ik vind het te leuk :-)
Tot snel!

Groetjes,
Martha










8 opmerkingen:

Eveline zei

Echt een gaaf project.
Eveline.

Muuske zei

Hoi Martha,voor jullie ook de beste wensen voor 2015.Ja ja lang geleden dat je wat geplaatst hebt maar je komt met een schitterend project.Mooi gemaakt en schitterend de binnen kant.Jammer dat ik niet weet welke naam je gebruikt op fb.anders had ik wel vrienden willen worden .groetjes Margo.

Hanny zei

Weer een super mooie creatie Martha.
Ja ik merk ook dat blogs minder is. Jammer.

Groetjes Hanny.

Lia zei

Wat leuk om je mooie creatie hier te zien. Ik doe helemaal niets met FB, dus is het een verrassing om weer iets van jou te bewonderen!
Lia xx

ania zei

Fantastyczne! Uwielbiam ten klimat:))

Sandra1968 zei

Heel erg mooi!

Groetjes, Sandra

Unknown zei

Ha ha ha, en bij mij is het precies andersom, zit amper op FB ;-) Supergaaf, je creatie met al deze ongelooflijk mooie details! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Daphne zei

Wat leuk weer.
Helemaal jouw stijl vind ik en Tim Holtz haal je er ook meteen uit.
Lijkt mij idd erg leuk om te maken.
Groetjes, Daphne