maandag 19 oktober 2015

Een kleine letterbak...

Hallo allemaal,

Het heeft weer even geduurd, maar hier toch weer eens een blog bericht van mij.
Gister ben ik er eindelijk weer eens aan toegekomen om iets te maken voor mezelf. Dat is dit kleine letterbakje geworden. 
Het doosje is een doosje waar houten letters in zaten, verkrijgbaar bij de Action. 
Het papier op de achtergrond is van Maja design.
Ik weet het, het is weer een letterbakje, maar zo super leuk om te maken. 
Iedereen een hele fijne week toegewenst.


Groetjes,
Martha





6 opmerkingen:

Margo zei

Hij is prachtig Martha !
Groetjes
Margo

Corrie zei

Ik heb eerst eens op de foto geklikt om alles beter te kunnen zien.
Wat leuk gedaan. Heerlijk om zo je fantasie te gebruiken.

Floor zei

Zo super leuk! Ik heb zoiets al tijden op mijn 'to do' lijstje staan. Ik raak altijd zo geïnspireerd door jouw blog! Wie weet binnenkort ;-)

Silvia zei

Wat een leuke letterbak.

gr. Silvia

Scrapcreaties Mirande zei

Wat ziet dit er gaaf uit! Ik heb ook nog zo'n houten doosje liggen en wilde hem niet weggooien omdat ik er nog iets van wilde maken. Maar nu weet ik wat ik ermee ga doen. Helemaal vol leuke ideetjes dankzij jou kan ik er nu lekker mee aan de slag. Bedankt.
Groetjes Mirande

Daphne zei

Nou nou nou......hoe leuk is dit?!!!!
Zonde he, om die bakjes weg te doen? Ik heb er ook net iets leuks mee gemaakt (hou mijn blog in de gaten, ik plaats het binnenkort......(spannenddddd)

Wat is er veel te zien in jou letterbakje zeg, poeh, wat een details en wat een werk, maar oh zo ontspannen werken lijkt mij.
TE leuk, echt waar!