woensdag 13 april 2016

Tim Holtz zijn crazy cats en mini birds crazy






Hallo allemaal,

Het was even een drukke en hectische tijd de laatste paar weken en dus weer weinig kunnen bloggen helaas. Wel wat kaartjes gemaakt.
Gistermiddag nog. Heerlijk aan het prutsen met de leuke Tim Holtz stempels mini birds crazy en de cats crazy.
Voor het eerst ook een "mixed media" kaart gemaakt. Hmmm, moet nog leren, maar wel leuk om te doen! Heb nog niet alle spullen daarvoor, maar dat komt geleidelijk aan vast wel ;-)
Ik wens jullie allemaal nog een fijne week toe en tot snel.

Groetjes,
Martha

4 opmerkingen:

Marjan zei

Ja, ze zijn leuk, hè? Gave kaartjes, maar je mixed media kaart met de ietwat verdwaasde poes vind ik top!

Daphne zei

Wat een leuke kaartjes weer.
Vooral die eerste, die vind ik echt hel erg leuk, met die tekst erbij.
Ondanks je weinig tijd, toch hele mooie kaartjes gemaakt.

Marjanne zei

Héla je bent weer terug in Blogland en dat heb ik niet eens opgemerkt... schandalig! Wat een leuke grappige stempels zijn dit! Mooie kaartjes heb je er mee gemaakt:)
Ik ga gauw even naar beneden scrollen om te kijken wat ik allemaal gemist heb. Kom je ook weer eens bij mij neuzen?

Marijke zei

Gaaaaaf deze kaartjes. Vooral de bovenste is prachtig!!

Groetjes,
Marijke