maandag 20 juni 2016

Workshop mini fotoalbum maken








Hallo allemaal,

Hier alweer een blogbericht van mij op deze regenachtige dag :-)

Dit weekend heb ik een mini foto-album gemaakt met de stempelsets:

Labeler Alphabet, Timeles Textures en Traveler.

Het papier wat ik heb gebruikt is niet van Stampin' Up maar van Prima Marketing.

Er is plaats voor 9 foto's en is niet moeilijk om te maken. 
De stempels op de voorkant heb ik uitgeknipt en ingekleurd met de inkt van Stampin' Up. Dat geeft altijd een leuk effect vind ik. Verder de stempels van Timeles Textures gebruikt om het papier te "pimpen". 

Lijkt het je leuk om dit album te maken, dat kan op een avond of een middag. 
Neem dan foto's mee, hoeft niet perse van een vakantie te zijn, we kunnen altijd de voorkant veranderen. Alles is mogelijk.

Geef me maar een berichtje mocht je belangstelling hebben. 

Oh ja, 10 september ben ik te vinden op de Handwerk- hobby fair in Rijperkerk.
Daar ga ik wat spullen verkopen en met mijn Stampin' Up spullen een demo geven. Kom gezellig langs. Het is van 10 tot 17 uur.

Ik wens jullie nog een fijne week en tot snel!

Groetjes,
Martha






3 opmerkingen:

Eveline zei

Leuk album Martha.

Marjanne zei

Wat een prachtig werkstukje weer Martha!

Maia zei

Super leuk album, heerlijk nostalgisch!
Groetjes Maia