
Ik heb net deze kaart gemaakt voor 2s4y. Dacht het eerst een lastige schets te vinden, maar het viel uiteindelijk toch mee. Wat roze kant gebruikt en sorry, toch weer vlinders.
Dennis (onze oudste zoon) is met vrienden van ons (hun zoon is weer een vriend van Dennis) naar Kroatië. Hij ligt nu, denk ik, lekker in zee. Vind het toch wel moeilijk, maar ik wilde hem deze reis niet onthouden. Kon toch moeilijk zeggen dat ik heimwee zou krijgen. Volgens mijn collega heb ik nu al last van het lege nest syndroom. Dat wordt nog wat...
Nu maar het gezellig maken voor Max (die trouwens een ontsteking aan zijn voet heeft en op de bank ligt), werken en kaartjes maken.
I just made this card for Kazan's sketch. I used some pink lace and I am sorry, but again butterflies.
Loved the last couple of weeks at 2S4Y. Did you see what great cards Sankari made and she won!!