woensdag 17 februari 2016

Planner Kaisercraft




Hier nog even een klein berichtje van me.
Ik heb 2 weken terug een planner van Kaisercraft gekocht. Wat is dat leuk. Ben net begonnen en het is nog wel even oefenen, maar doet me wat aan vroeger denken toen ik een popagenda had op de middelbare school :-) Deze zat volgeplakt met foto's uit het tijdschrift Popfoto e.a.
Heb 2 weken gemaakt inmiddels. V.w.b. week 2 heb ik geen geheimen, dus zet ik daarvan even een foto op mijn blog.
Deze planner heeft ook nog blanco vellen en plastic insteekhoesjes. Dus foto's kun je bijvoegen en zelfs een scrappagina maken.
Heerlijk!

4 opmerkingen:

Eveline zei

Veel plezier met je planner. Goh, die schoolagenda's van vroeger. Zalig, zo dik als ze waren aan het eind van het jaar.

Daphne zei

Leuk, een creatief dagboek.
Lijkt mij echt leuk om bij te houden.

Sandra1968 zei

Leuk!
En ik had vroeger dezelfde soort agenda's als jou (inderdaad ook volgeplakt met mooie foto's uit de Popfoto) :-)
Veel plezier met je nieuwe hobby ;-).

Groetjes, Sandra

Marjanne zei

ik had ook zo'n agenda, ware kunstzetrken werden het altijd, huiswerk was niet te lezen hahah, maar wat mooi zo'n planner!!