woensdag 2 maart 2016

Planner met scrap combineren...





Hallo allemaal,

Hier een paar foto's van de scrap pagina's die ik vorige week heb gemaakt voor mijn  planner.
De volgende keer wordt het een pagina met echte foto's. Dat is leuker. Maar ik wilde even knutselen dus vandaar :-)
Zo leuk dat je in de planner niet alleen je dagelijkse bezigheden kwijt kunt, maar ook creatief kunt zijn. En bij een bepaalde week ook foto's bij kunt voegen. Een soort dagboek wordt het dan eigenlijk.

Ik wens jullie nog een fijne week toe en groetjes van mij...
Martha



3 opmerkingen:

Corrie zei

Leuk zo met die vintage plaatjes.

Daphne zei

Met een foto is leuk, maar dit is ok super leuk zeg!!
Heerlijk als je even wilt knutselen toch?!
Mooi hoor, ik hou wel van Vintage.
Groetjes, Daphne

Marjanne zei

super mooi